midsommarplaner



Jag blev trött på att försöka städa (ja nej jag försökte inte ens) så jag tog lite bilder istället, tog väl över 60 bilder och jag sparade vadå 10? Kul att man är så fotogenisk. Haha imorgon är det midsommar, ska väl försöka binda krans för första gången på typ 10 år och kameran kommer med. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra än. Men det löser sig, faktiskt så löste det sig typ nu. Ska bara bekräfta med bror min att det går att jag kommer tidigare till honom. Så det blir kanske 3 olika ställen imorgon, mycket att hinna med.

Nu ska jag helt seriöst i alla fall försöka städa upp.. My room is a serious mess

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Ofc, inga problem :)

Okej, vad bra! Känner nämligen att det blir lite mycket med 10-20 om dagen. Tog tio tabletter idag, vilket motsvarar 10 000mg, vilket låter alldeles galet :O Det står dessutom på burken att rekommenderad dos (1 tablett), ej bör överskridas... hehe. Dock är det väl någon säkerhetsgrej dom alltid skriver I guess. Har nämligen hört att man inte kan få några biverkningar av vitaminerna :) Kram!



Fin bild btw!

2011-06-23 @ 23:46:57
URL: http://theresehyden.com
Postat av: fridaj

okej jag hoppas att det stämmer för det låter bra det du säger :)!

jaha, coolt att ni hade farmmjölk ändå haha! mjölk är typ det ändå jag dricker så det vore super om den i usa var god hehe...

hur känns det nu när du kommit hem egentligen? Snackar du mycket svengelska eller haha:)?

2011-06-24 @ 10:20:46
URL: http://fridajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0