MTV Movie Awards

Ger MTV Movie Awards live en chans. Jag gillar inte riktigt hur de går mellan typ scenen och typ backstage eller vad det nu är, men jag ska FÖRSÖKA att se hela.. Haha mitt tålamod är inte så stort.

Såg precis att jag bränt mig lite på axlarna och så, men så kan det gå. Haha


Man ser inte så bra då min webcam alltid tar bild med blixt, men där är brännan jag fick idag, bara från idag. haha syns mer IRL. Ja mitt hår är crazy då det varit i en knut hela dagen, och mitt ansikte är lite rött tackvare solen. Usch jag som ser så mycket brunare ut i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

haha oroa dig inte, man ser din bränna! ;)

men ofta datan tar med blixt? :o

2011-06-06 @ 20:05:08
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0