My first day of summerbreak

Dåligt med uppdatering här, jag har i alla fall spenderat första dagen av sommarlovet utanför huset. Imorse skulle jag, Kristy, Kaden, Madison och Kayla åka till en pool och bada, men så hade inte hon som äger poolen städat den och det skulle ta typ en timme så vi åkte hem igen, jag städade lite och försökta ordna i mina resväskor (ett helvete..). Sen följde jag med Kristy till the mall där jag köpte lite handsanitizers (mhmm smores). Sen åkte vi till Olive Garden och åt så jag kunde använda mitt presentkort. Vi stannade vid Crafts 2000 och jag köpte mig en scrapbook och massa papper och stickers. Trodde det inte var så mycket , men jag hade bara råd med hälften av allt jag plockat ut (och jag tror ingenting var dyraren än 3 dollar, så det mesta var 1dollar). Så nu har jag scrapbooking grejer så det räcker.

Sen åkte vi och väntade på att Alexa skulle bli klar med dans så vi satt där i nästan 2 timmar. Nu är jag äntligen hemma och jag kan inte ens sova, för mina lakan hängde utomhus för att torka och jag glömde bort dom. Så dom blev fuktiga under kvällen så det är inte det skönaste att ligga på.

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

smart det där med lakanen ;)

sv: haha åh jag kollar alldeles för mycket på film.. x)

2011-06-04 @ 11:17:20
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: me too :) Vad ska du göra mer i helgen då? :)

2011-06-04 @ 13:12:52
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0