Peace&Love day 2


Kollade på Jimmy eat world, var rätt ensam då ingen hade mottagning och svarade. Men sen hittade jag Simon och Jonas så jag umgicks med dom och så.

Så vi gick runt lite efter och sen stack vi och åt på American Take Away. Sen mötte jag upp Anna,Mia och Johanna. Vi gick in på festivalområdet och lyssnade på någon grupp som stod och spelade och sjöng roliga låtar medans vi väntade på Linnea och Gina. När dom kom så gick vi och lyssnade på en föreläsare men han var så dålig på att prata så vi gick, och sedan blev det Lykke Li tills vi bestämde oss för att ställa oss i kön till Kings of Leon. Det var den farligaste delen av allt, man blev mosad, puttad, och ja det var helt galet. Men vi kom in nära scenen och det var röj. Jag och Anna bestämde oss i alla fall för att gå ut efter ett tag då det blir så galet dåligt med luft där inne. Haha så vi satt i gräset, drack vatten och chillade tills Use somebody och Sex on fire kom då sprang vi in i smeten igen.






Sen drog vi oss hemåt och ja jag åt ju somsagt tårta och bacon. Jag blir så sugen på så konstiga saker ibland. haha NU ska jag duscha och äta för snart ska jag in och möta Mia och Johanna för då blir det Veronica Maggio, All time low, the sounds, Volbeat och säkert några andra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0