Sällskap hem

Godmorgon!

Jag måste nog börja vända tillbaka på mitt dygn här, för annars kommer jag vara död i sverige, för just nu är min dygnsrytm helt konstig. Eller normal antar eftersom det är sommarlov men ändå.

Jag hittade en tjej precis som åker samma flyg hem med mig från New Ark, vääldigt skönt och hon visste någon annan som åker samma också. Anna heter hon och HÄR hittar ni hennes blogg. Känns lite bättre, då kanske jag har något att göra mina sista 4,5 timmar i New Ark. Eller kanske inte, det är ju en rätt stor flygplats och jag vet inte hur jag ska hitta dom. Jaja, det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att du slipper sitta 8 timmar på planet helt utan sällskap!

2011-06-09 @ 20:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0