Skräpmodell?

Min kväll flöt på, följde med Kristy när hon hämtade upp Alexa från hennes Camp Broadway träning. Sen gick jag ut och agerade "modell" för hennes photography project. Det handlar om nerskräpning och hon har tagit massa bilder på skräp, och hon ska sen sätta ihop dom till ett enda stort skräpberg och då tog hon en bild på mig när jag har en soppåse (fylld med handdukar) över axeln och står framböjd och låtsas plocka upp skräp. Jag har INGEN aning om hur bilderna ser ut då hennes kamera har film (hon måste ha en kamera med film för klassen) så det visar sig imorgon.

Sen kollade vi på lite Two and a half men och åt hemgjord pizza. Supergott! Imorgon ska jag försöka umgås med någon, hade Taylor i tankarna men hon svarade inte på mitt sms.. haha får se vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0