Sool och värme

Nu har jag legat ute lite och solat och brännan från igår försvinner sakta men säkert, nu känns det som jag i alla fall gjort någonting, för annars hade jag väl suttit i min tshirt och mina shorts som jag sover i fortfarande. Man blir så lat när det blir sommar, i alla fall om man inte har något att göra. Nu blir det att kolla på Despicable Me och ta en dusch lite senare. Och ja juste, tvätta skulle jag ju göra också..


Bjuder på en supergammal bild på mig (kanske ett år gammal eller så heh) när jag var jätteblond och hade mina långa extensions i.


JUSTE, GRATTIS SVERIGE PÅ NATIONALDAGEN! hah


Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

ska vara ärlig och säga att du passa så mycket bättre i det håret du har nu :P

2011-06-07 @ 21:00:27
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Fritiof

Hahha gud vad det inte är den Edda jag känner... Jag vet att du retar mig för att ha varit PJ, så jag får reta dig för att ha varit fjortis! :P Va konstigt det såg ut med så långt hår på dig, jag är ju van vid kortare hår på dig ocvh det ser bra ut så det är tycker jag! :)

2011-06-08 @ 05:33:51
URL: http://usafrillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0