The hang over part II

Nu har jag kommit hem och har en sak att säga om filmen, den var så jäkla bra. Jag gillade den mycket mer än den första, och jag hade så galet roligt med Taylor.

Taylor hämtade upp mig runt halv 9 och vi åkte mot bion med ett litet stopp på Mc Donalds där vi provade den nya Frozen Strawberry Lemonade och så blev det en McFlurry för mig. Så åkte vi till bion och som sagt, I loved it. Och efter bion åkte vi till... hm, Mc Donalds igen, haha ja fast denna gång för mat. Blev meny 4; 2 cheese, pommesfrites och en vatten. För ynka 4 dollar (24 kr ca). Inte konstigt folk är överviktiga här. Sen körde Taylor hem mig och här sitter jag nu. Ska umgås med Caitlyn imorgon ett tag, tydligen är det grillning, hemgjord glass och poolen som står på schemat :) Men nu, ska jag försöka göra mig iordning för sängen, för imorgon kommer jag nog vakna rätt tidigt för Kate och Alexa måste gå upp tidigt och göra sig iordning för Camp Broadway träning (de lär ha hår och smink färdigt..) och de måste åka eller vara där något av de kl 9 imorgon.


Good stuff!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

jag ska inte låtsas att jag har så stor koll, för jag vet inte heller egentligen, jag har nog aldrig blivit biten av en spindel ;P

2011-06-13 @ 11:59:58
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0