Last blockday,

Sista wednesday blockday och den har varit varm, lång, och sorglig.

1st period gick vi och tyngdlyftningsklassen till the weightlifting room och kollade på film. Fick aldrig reda på vad filmen hette men den var väl helt ok, gick iprincip ut på att dom slogs och en kille vill bli bättre och tog boxningslektioner. Typ. Ska inte klaga dock för the weightlifting room har AC så det var svalt och kallt!



Katie and I before watching the movie, in the locker room

3rd period så tog Mrs Hukills klass deras final i ett annat rum så jag stannade i hennes klassrum helt själv, lyssna på musik och gjorde klart Marianas scrapbook sida. Blev rätt nöjd faktiskt, glömde att ta kort dock.

5th spenderdes till att ta vår engelska final. Men först såg jag till att få en sista gruppbild med alla. ♥


Från vänster bakre raden : travis, wess (? haha aldrig lärt mig hans namn), Jarod, Morgan (Mo Coe), Jag, Dustin, Morgan, Josh, Micha, Marc, Mrs Roberts
Från vänster främre raden : Emily, Dakota, Emily

Engelska provet var helt ok svårt, inte sådär buslätt så man vet att man gjort superbra ifrån sig men inte så att man tror att man failat totalt heller.

Sen hade vi kör, Mrs Nuzum tvinga oss ta ett test även fast typ ingen annan kör gjorde det. Mitt i provet som jag förstor NOLL av då jag inte tog Voice Class då de lär sig allt om sånthär, så kommer Kaity, Emily, Kaylyn, Taylor och ett par till och ursäktar sig för att de störde och så säger de att det är min sista klass med dom och att de ville ge kortet till mig som alla skrivit på (när då undrade jag, då jag varit i klassrummet hela tiden jämt haha). Usch tårarna började rinna och alla kom och kramade mig. Så himla sorgligt, jag älskar varenda liten människa där inne. Kortet var så sjukt gulligt, 7 sidor av hälsningar till mig. Hur ska jag kunna lämna dom här människorna?


MacKenzie, Maddie, jag, Caitlyn och Mo-Ty


Kaylyn och jag med våra choirmedals (hehe snodde caitlyns), och Taylor i bakgrunden


Jag och Emily, my american


Jag och Dakota, vi gör vårt tecken vi hade när vi spelade ett kortspel som liknade "tecken". Vi kliar oss i huvudet om det var oklart






Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

ååh vad fint gjort av dem!

och filmen kan möjligtvis inte heta never back down? hehe

2011-06-03 @ 20:22:12
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0