Vart tog tiden vägen?

Nu har Kristy och Todd åkt till Kanada och jag är ensam hemma igen, då Kiah precis åkte iväg för att göra något eller lämna något eller något sådant, och Alexa sov hos Katie så hon är ju såklart inte hemma än. Jag försöker få tag på Tiffany Longfellow också för vi skulle till Janelle's graduationparty idag men såklart så svarar hon inte. Haha jag har under natten fått ett gigantiskt bett av något slag, typ mygga, spindel eller något annat äckligt. Sen tror jag att jag har ett annat på G på min andra fot då det kliar men jag har inget bett där än.

Jag satt och kolla på bilder från när mina kompisar tog studenten igår.. Och vad hände med tiden är allt jag har att säga? Det känns liksom som igår när de började gymnasiet och ah nu har dom slutat skolan.. Tiden går så himla fort, jag förstår inte vart den tar vägen. Helt galet är det i alla fall.

Nej nu måste jag försöka få tag på Tiffany, det är 30 min innan det börjar och jag vet inte om vi ska dit prick 12 eller inte.. Om hon ändå kunde svara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0