Long day,

Inga av mina planer idag blev utförda. Jag och Caitlyn bestämde oss för att umgås på måndag istället, och sola blev inte av då det började åska och efter det var det liksom inte den där värmen då man vill lägga sig ute, fast det var fortfarande varmt.

Så jag har underhållit mig vid datorn hela dagen iprincip tills min familj kom hem och vi kollade på Baseball och åt middag. Så det har varit min dag iprincip, imorgon kommer nog inte bli mycket skillnad, och på söndag ska jag försöka träffa Kaylyn och Megan en sista gång, och på måndag blir det Caitlyns som sagt. Sen är det redan tisdag och Steve sa att jag borde spendera sista 48 timmarna med min värdfamilj så det är mina planer för resten av tiden. Så galet lite tid kvar och jag börjar faktiskt bli lite peppad på att få åka hem.

Ska köpa lite godis att ta hem så att jag kan ha myskväll med mitt lilla kompisgäng på amerikanskt vis. Så det ska fixas, fick precis veta att Tiffany kunde hämta upp mig inför Janelle's graduation party imorgon så jag kanske åker dit, får se. Ska höra med Kristy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0