Logan's, and the hangover 2

Idag väckte Kiah mig med att fråga om jag ville följa med till Logan's och äta med deras farmor och farfar, och Logan's tackar man inte nej till. Så det blev att fixa till sig lite snabbt och så åkte jag, Kiah och Alexa till Logans. Blev deras urgoda rolls, en stek, cinnamon apples och mac n cheese igen. Sjuukt gott och det var kul att träffa Patti och Richard en antagligen sista gång innan jag åker hem. Efter det blev det Walmart och jag köpte godis att ta hem till sverige och en Covergirl Mascara (skulle köpa en ny foundation men dom hade inte min färg..) för sådär 6 dollar. Så jäkla billigt med smink här borta, typ man kan få en bra mascara, en bra eyeliner och ögonskugga för 60 kr. Jag måste hitta min älsklingsfoundation innan jag åker hem för det första så finns den inte i sverige, och för det andra så är den så sjuukt billig. Alexa letade lösögonfransar då hon behöver dom för Camp broadway men vi kunde inte hitta dom hon behövde så vi åkte runt och letade. Utan lycka.

Ikväll ska jag och Taylor på Bio, vi ska se The hangover 2 och sen har Alexa två kompisar som ska sova över ikväll, Katie och Autumn så det ska väl bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0