American Night was Amazing

Gårkvällen var AMAZING, och så mycket bättre än jag någonsin förväntat mig att den skulle bli. Jag är inte personen som gillar att ha hand om saker, därför kommer jag aldrig bli någon som planerar fester eller som kommer ha massa folk över på middag bara för att.. Därför jag även om det var mina närmsta vänner var orolig för hur det skulle gå, skulle jag misslyckas med maten? Skulle vi få skittråkigt? skulle ingen gilla filmerna jag hade? Ja ni ser ju vilka töntiga tankar som snurrar runt i mitt huvud. Men det gick ju hur bra som helst, Anna och Mia kom förbi runt 2 och hjälpte mig laga mat och annat trevligt. Sen kom hampus och hjälpte lite till, så satt vi och vänta på Gina och Sebbe innan vi började äta. Kommentarerna jag fick var "oh edda hur lyckades du bara gå upp 6 kg?" "shit man får ju sockerchock av teét" och så vidare. Vad vi åt var, Mac n cheese, kyckling klubbor, grillat kött, potatissallad och lite sånt, till dricka var det Sweet Tea som gällde.

Jag är dålig på att ta kort innan, så det blev bilder efter vi ätit..


Kyckling och homemade mac n cheese

Efter maten satte vi på Easy A, tjejerna kollade på mina skor och sen kom Linnea. När hon skulle äta så passade vi på att äta efterätt, Cinnamonrolls och poptarts. Mina kompisar frågade om jag försökte få dom att gå upp jätte mycket i vikt, och tyckte att efterätten som är amerikansk frukost mer liknade deras lördagsgodis.. haha vi alla vart höga på socker och fulla med energi (tack vare allt socker) så vi tog en promenad ner till skolan. Det skulle ju såklart börja regna, men det var absolut inget vi brydde oss om.


Cinnamon rolls


poptarts


Mina fina ♥


mhmm candy


Hampus och Sebbe, :)

Vi kollade på massa film, Beastly, Tangled och annat. Det var en perfekt kväll och jag hade asroligt. Gina och Sebbe åkte hem runt 2 och då blev det jag, Anna, Mia, Linnea och Hampus kvar. Vi knölade ner oss i vår bäddsoffa runt 3 på morgonen och det var så äckligt trångt och Hampus gav upp och gick och la sig i min säng istället.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vad mysigt med american night :) Haha nu när man tänker efter är maten sjukt söt och flottig, det är ju verkligen sant att deras frukost är som svensk efterrätt ;)

2011-06-27 @ 20:59:58
URL: http://josefinsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0