Peace&Love day 1

Jag avslutar min onsdag med en chokladgräddtårts bit och lite bacon, och ett glas juice. Tänkte ta mig lite tid här att sammanfatta min första dag på P&L, för dagens bilder ligger på min telefon så det ska jag försöka komma på hur man får dom över till datorn först. Så det kommer senare. nu sammanfattar vi Peace&Love dag 1 i bilder

Så Issa sov ju hos mig måndag-tisdag så då gick vi ner till skolan och satt och bara prata ut om ALLT i flera timmar, huur mysigt som helst måste jag säga och jag har saknat den tjejen till tusen.





Dagen efter började vi peppa för Peace&Love , åkte in till stan. Hon träffade Katha och jag hittade på Johanna så att vi kunde slå upp vårt tält (som FYI är rosa), sen åkte jag till Jax för att umgås med Matilda, Janina och Loppan. Vi gick till campingen igen och chilla lite. Jag umgicks med dom till runt 10 kanske då Linnea och Saga kom, så väntade vi in Gina också och gick runt lite. Gina åkte hem och jag och Linnea hade en väldigt lyckad och rolig kväll med ett gäng killar i klänning. Haha








Dom där killarna är biff.. Deras muskler, det är ofattbart. Killen på axlarna lyfte mig och killen som hänger lite konstigt upp samtidigt..

hahah kvällens roligaste tyckte han,

Efter en massa roligt med dessa typer så drog jag och Linnea hem till henne för att få ett par timmar sömn innan vi skulle upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0