Wednesday june 8th

Satt precis och tänkte på vad jag skulle göra den sista tiden här, och herregud jag åker ju nästa vecka. Jag menar jag vet ju att det är ca 8 dagar men att det faktiskt är redan nästa vecka slog mig aldrig! Så jävla crazy, men det är dags för mig att avsluta mina äventyr snart antar jag och lämna rum åt nästa års studenter. Ta vara på tiden säger jag bara! Cause it flies by, way too fast.


Morgonbild på mig, hey världen

Idag ska det bli jättevarmt, så jag tänkte försöka hitta på något utomhus. Dumt att spendera den inomhus när det ska bli galet varmt, man vet ju aldrig när man får det här vädret igen. Så om jag bara kan få tag på någon så ska jag nog hitta på något att gära idag, annars får jag väl lägga mig ute på gården igen, fungerar fint för mig.

Jag måste nästa vecka börja städa upp lite, jag har ju försökt tidigare men jag river alltid ut allt igen för jag kommer på att jag behöver sakerna. Så ska försöka göra det så mycket mot slutet som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0