Wednesday june 15th,

The boyfriend var bra, dock missade jag första akten men Alexa kom ut och förklarade den lite snabbt för mig. Jag har nu tagit en dusch, och slängt i de sista kläderna i tvättmaskinen så jag slipper åka hem med smutsiga kläder. Eller ja, så mycket av dom. haha så nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli klart så jag kan pressa ner dom i min carry on som redan väger typ 10000 kg för mycket, nej men den kanske väger 15 kg..


Där har ni alla mina saker.


am i going to hell now?

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: aha :) Lycka till på resan!



I helgen blir det finmiddag och girls night! Det blir mat och dryck och filmer. Har du någon favoritfilm?

2011-06-16 @ 11:25:29
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: nataliegoesamerican

haha ååh vad jobbigt med mycket packning! jag tycker det är jobbigt med en väska och handbagage..

älska FB grejen ;)

2011-06-16 @ 16:47:18
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0