from snowy to sunny

Haha älska USA, när jag vaknade imorse och kollade ut så låg det snö på marken.. Nu kollade jag precis ut igen och all snö var bortsmällt. Tackar för det måste jag säga, I'm done with snow, även fast jag inte ens haft en fjärdedel av all snö ni svenskar haft.

jag har fortfarande inte hittat motivationen till att göra min historia läxa. Men jag får väl tvinga mig själv snart.. För jag tror den måste vara klar imorgon. Det jag har kvar att göra är att jämföra tre starka ledares förmågor att prata och övertala stora folkmängder och varför deras taktiker var så effektiva. Eller nåt sånt, och sen har jag 43 terms and dates som jag måste fylla i och beskriva vad dom är. Kul va? Vi var ju tvugna att göra samma sak tidigare på året, ja det var en liiiite pain in the butt måste jag säga. men men, det måste göras så det är väl lika bra att börja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0