Jul i mars?

I väntan på Taylor så bestämde jag mig för att lyssna på Julskivan som jag köpte från kören. Känns töntigt att lyssna på jullåtar i Mars, och det får mig att sakna vintern.. Usch, hur kommer jag någonsin kunna lyssna på den här skivan när jag kommer hem? Kommer ju gråta ögonen av mig. Fast det gör jag ju nästan bara av tanken på att behöva åka hem..

Hittills har jag bara hört Bass Chorus och A Capella och dom låter så himla proffesionella. Låter verkligen inte som små high school elever. Jag räknade ut att det är över 60 pers i bara A Capella. Haha helt galet. Medans Treble Chorus som jag är med i har ca 33. Nu kom jag till Treble Chorus och vi låter också bra, inte som A Capella men det låter bra! haha jag tror det är för att A Capella har killar också och är dubbelt så många. Men det är definitivt inte lika .. hm stilrent kanske man kan kalla det.


Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Hahaha, rolig du är! Hade också jätte svårt att hitta solglasögon som passade mig förut, men på senare år så har jag helt plötsligt börjat tycka att det ser rätt snyggt ut ändå! :)



Haha köpte faktiskt ett par sånadär jätte stora klotrunda solglasögon häromdan, vet inte om du såg det inlägget, annars är det bara o scrolla ned :) Min första reaktion när jag såg mig själv i dom var dock hemsk, haha. Tänkte... aldrig! Såg ut som en fluga, men sen tyckte jag ändå det såg rätt bra ut :) Så det är bara och leta efter några du passar i :D Söt bild förresten!

2011-03-05 @ 19:57:05
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Anonym

Hej äälskar din blogg, men skulle du kunna lägga ut en video på ditt cheerlag?? <3

2011-03-05 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0