taylor och hennes mössa

Godmorgon världen!

Söndag och har precis vaknat upp. Har ett sug att åka och kolla på en film eller något, men då måste man ju hitta någon att gå med också. Kanske löser sig. Vill supergärna se beastly, gnomeo&juliet,och så måste man ju kolla på justin bieber bara för att. Så ja, jag tror jag lovat att se beastly med Alexa, för hon har pratat om den i evigheter och hon har fått mig att vilja se den. Vi får helt enkelt se vad jag hittar på.

Jag hittade lite fina bilder på Taylor från igår på min kamera. Hon hade hittat sin ninjaturtle's mössa som hon letat efter i flera månader.





Kommentarer
Postat av: Giina

neeej vilken ascool mössa :D :O

2011-03-13 @ 18:39:18
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0