Things for my "littlesister"

Fredag och äntligen helg.

Jag har precis kommit hem från att umgåtts lite med Tiffany, vilket var superlänge sen. Efter skolan åkte vi till Walmart så att jag kunde köpa de resterade sakerna till min "lillasyster" Jennifer Morris heter hon. Blev ett par rosa shorts och en rosa tshirt, lite söta rosetter till håret, en liten rosa påskhare och en 41 ounce skittle bag. Ja hon älskar rosa, märkbart? Jag hoppas hon blir glad, för jag blev jätte glad av att köpa saker till henne. haha, hade jag varit rik så hade det blivit betydligt mycket mer. Sen åkte vi till the mall ett litet tag, där blev det lite victoria's secret, dom hade värsta erbjudandet fram tills måndag + att man får ett secret giftcard där det kan innehålla antingen 10,50,100 eller 500 dollar vilket man inte får veta förens i April.






Grejerna till min "lillasyster"

Annars har väl min skoldag varit rätt bra, Mr Schob var värsta nere för han hade låtit 6th period åka och köpa pizza igår och han hamna i trubbel. Så nu måste han följa alla regler jätte noga så han berättade att vi absolut inte får använda våra mobiler under lektionen och vi måste göra allting efter reglerna (något som inte hänt hittills haha). Grace tyckte synd om honom och gjorde ett "4th period <3 you" kort till honom. Vi fick även veta att vi kan få lite extra credit om vi skriver ut papper om en "bill" som håller på att diskuteras i congress just nu och sedan berätta lite kort om vad den handlar om och går ut på. Lättförtjänta poäng där som kan få mitt betyg upp till ett A igen.

Ikväll återstår det bara att packa inför morgondagen. Vi åker hemifrån kl 8 och stannar på Cracker Barrel och äter frukost (där dom trodde att jag var 12 ni vet). Sen är det tävling som gäller och sen kommer vi hem på kvällen igen. Så vi hörs imorgon kväll igen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till!

2011-03-26 @ 09:11:57
Postat av: Mamma

Lycka till!

2011-03-26 @ 09:12:52
Postat av: Isä

Tuo toinen on minulta :)

2011-03-26 @ 10:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0