Bra start på veckan huh?

Nu är jag hemma igen. Även fast varenda lektion var 19 mintuer lång så gick dagen SÅÅ segt. Katelyn hämtade upp mig ca 10.40 och precis när vi gick in i byggnaden så ringde första klockan. Snacka om timing. Så vi gick till våran första lektion vilket var idrott, och på 19 minuter hinner man inte mycket mer än att byta om och sen byta tillbaka. Så vi satt inne i Health rummet och bara satt.. Inte det roligaste sättet att börja dagen på kanske.

På historian fick vi lite mer OGT-frågor.. Vi rättade bara första 9 frågorna varav jag hade 6 rätt. Hej sänkning på betyget, jag hatar våra små OGT-frågor för det får mitt betyg att gå ner.. Eftersom skoldagen var så förskjuten så åt vi lunch 3rd period (2 timmar efter att jag ätit frukost liksom). Jag hade knappt några pengar men Kaylyn var inte hungrig så jag fick hennes sallad istället. Eller ja, hon åt ju annat också men ja. skit samma.

Vi gjorde iprincip ingenting på någon annan lektion. På engelskan gjorde vi en liten "vad för känsla uttrycker orden" och vi parade ihop oss två och två. Jag fick vara med någon kille jag inte ens vet namnet på, ja illa efter sådär 7 månader men så kan det gå. Så jag visste inte vad hälften av orden betydde och det sa jag till honom men han bara prata på om vad för känsla de uttryckte.. Så ja det gick väl inget vidare för oss. Men ja, eftersom vi gick igenom dom tillsammans och hon inte samlade in dom så var det ju okej.

På career ed så gjorde vi ett personalitets test på internet. Ja den sa att min favorit färg var grön.. Och att jag gillade orange/gul (ni vet den där jätte hemska gula färgen..) mer än jag gillade lila/rosa. Ja så jag vet inte riktigt om det stämde, och sen listade den upp yrken jag skulle passa som.

På kören så gjorde vi "critiques" från helgen där vi listade 3 saker vi gjorde bra och 3 saker vi kan förbättra. Jag fick även veta att när vi ska till state så kommer jag vara i Florida. När jag berättade för Mrs. Nuzum att jag skulle vara borta så blev hon jätte arg. Eller ja, hon suckade och såg jätte irriterad ut och så sa hon att jag måste göra ett makeup work för henne som kommer vara en väldigt detaljerad uppsats på ca 20 sidor!!!.. Om vad visste hon inte.. Herregud, hon gav oss ju ett schema i början av året men jag är rätt tveksam om ifall State stod med eftersom inte alla åker dit och min florida resa har ju varit planerad i typ ett år + att jag inte kan göra något åt det. Jag menar jag hade förstått om hon varit arg om jag haft en dålig ursäkt eller om jag haft träning eller så. Och det är ju inte så att min Floridaresa är en liten semester man bara kan boka om. Ja så vi får väl se.

Efter skolan hade jag revue, min huvudvärk jag haft hela dagen fortsatte och gjorde vårat dansande hemskt. Sen hade jag min fina lilla 1.5timmes rast för att sen ha Footloose. Min dag låter gnällig och så men det är säkert bara för att jag inte är på bästa humöret. Och inget springande hann vi med heller, vilket jag sett fram emot. Men så kan det gå, imorgon tänkte jag och några kompisar åka till Bob Evans och äta frukost, eller ja det var dom som bjöd med mig och eftersom Katelyn är min skjuts så får jag snällt hänga på (rätt frivilligt då deras frukost är SUPERGOD).

Men ja, nu ska jag gå och hitta på något tills min familj kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0