NATIONAL CHAMPIONS

Äntligen, äntligen fick vi visa vad vi går för. Varenda OVA-lag vann "National Champion" (kom etta), Senior 4 hade högsta poängen av ALLA level 4 lag, Senior 5 hade högsta poängen av ALLA tävlande lag (grand champ), vi fick ett award för renlighet och hur vi utförde våra rutiner, ett för bästa publiken osv. Ja massa pokaler, banners och annat trevligt gick alltså Ohio valley allstars hem med idag!!


National Champs. Clara, Jag och Leanna. :) Ser ut som att jag har en superlång tshirt på mig, men det är egentligen så att slutet på det vita är faktiskt min cheerkjol så det ser bara ut som att det är ett enda långt plagg.

Började med att vi åkte hemifrån runt 8 imorse, och stannade på Cracker Barrel för att äta frukost blev scrambled eggs, bacon, och lite frenchtoast för mig. MUMS. Älskar deras frukost. Efter det vart det Target, favorit butiken. Favorit grocerybutiken i alla fall. Jag hittade en bikini jag ville köpa, men duktig som jag är så stoppade jag mig och det slutade med att jag köpte två tuggummi paket istället. Vad är det med mig och inte kunna gå till en affär utan att köpa något?

I alla fall, vi åkte vidare till tävlingen och jag som vanligt umgicks med Tiffany hela dagen. Haha, lite av en tradition ju. Vi kollade på alla lag och efter att Mini's hade tävlat så letade jag på min söta lilla "lillasyster", gav henne presenten och så fick jag min. Ett 25 dollar presentkort på Olive Garden vilket är helt perfekt. Kl 3.45 så var det dags för Senior 2 Iconz (mitt lag) att köra. Vi gjorde så sjukt bra ifrån oss, förutom att Kristen av misstag gjorde två backhandsprings irad (vilket är olagligt om det är stillastående på level 2) men som tur var så såg inte dommarna det så det var ju tur för oss. Alla OVA lag gjorde superbra ifrån oss och det märktes ju under Awards. På vägen hem åt vi på Max&Ermas, och fy vad deras mat är god.


Jag hade aldrig haft Sour Patch's förut, och GUD så goda dom är. Haha Leannas påse, Becki Becker (holly's mamma) tyckte det var superviktigt att fotografera mitt första "möte" med detta goda godiset!


100 grand var ju tydligen också viktigt att dokumentera. Sjukt goda ju.


jag och bästa tiffany :)


T-shirten vi fick


Våra free gifts. massa rakhyvlar, mäns deodorant spray, shampo&balsam prov. och så mitt Olive Garden kort.

Nu ska jag dock sova efter en lång dag. Natttt

Kommentarer
Postat av: Josefin

Iiiih vad kul!! Grattis!!! :D :D

2011-03-27 @ 05:59:18
URL: http://josefinsusa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så roligt! Grattis älskling!

2011-03-27 @ 10:07:34
Postat av: Isä

Hienoa, onneksi olkoon! From DCE to OVA National Champion!

2011-03-27 @ 11:29:52
Postat av: Eira

Gud vad kul! Grattis :D

Jag har hört att det finns cheerleading butiker i USA som bara säljer cheerleading prylar, har du sett någon sån? Ser man mer av cheerleading i samhället där? tex på nyheterna, tidningar, i sportaffärer m.m. Älskar din blogg! Kram :)

2011-03-28 @ 11:38:21
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: lina

olive garden är amazing!! :)

2011-04-01 @ 05:17:48
URL: http://linamihi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0