wonderful saturday

Nu är det strax dags att lägga sig, jag hade jätte roligt med Taylor och Lauren. Vi åkte till köpcentret och gick runt där ett tag, blev Chinesiskt till lunch med en Vanilla Ice Coffee från BK, bra blandning där.. haha men jag ÄLSKAR chines-stället i köpcentret HUR god mat som helst. Inte så farligt dyrt heller och man får mycket mat.

Vi gick runt, jag köpte lite handsprit eftersom jag inte hade något kvar. Blev massa goda dofter, vattenmelon, jordgubbar, äpple, island margarita och mango margarita. Helt galet, inga tråkiga "spritluktande" handspriter här borta inte, här kör vi på allt från cupcakes till bomull.. haha

Efter att ha provat skor och klänningar i ett par timmar så åkte vi till Taylors hus, umgicks lite innan jag var tvungen att åka hem. Men imorgon har drama-klassen en uppvisning i skolan och Taylor ville gå med mig så jag kanske åker dit. :)

Men nu, godnattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0