Warren Vs. chillicothe

Fredag och jag har börjat peppa inför kvällens match mot Chillicothe. Blir en dusch och så ska jag höra om min värdfamilj ska gå på matchen eller om jag ska åka med Tiffanys familj.

Vi hade peprally schedule idag vilket innebär 30 min långa lektioner. Skönt säger jag, för det betyder att vi inte får så mycket gjort. Under sista lektionen så satt jag och Mrs Hukill och pratade. Mest om mina betyg och att jag fått Mrs. Clark i historia. Hon är väldigt gammaldags och har rätt strikta regler. Så Mrs. Hukill tyckte att jag borde ha fått Mrs. Wile istället. Så vi satt och planerade om det fanns någon bra ursäkt till att byta, men vi kom inte på något och bestämde oss för att leva med det. haha hon är lätt bäst, mrs hukill alltså. Hon är så knäpp av sig.

På slutet av dagen hade vi ett peprally i Aulan eftersom FFA hade börjat bygga upp för deras Banquet som dom har imorgon. Men det var rätt bra ändå och dom körde lite "hur väl känner du din lagkamrat" med basketbollsspelarna och vi i kören kom upp på scenen och sjöng Alma Mater.

Courtney som precis för ett par dagar sen fick sitt körkort ville inte köra själv så hon erbjöd mig skjuts hem. Haha snällt av henne, även fast det kanske var mest så att hon skulle slippa köra själv. Man tackar ju aldrig nej till att slippa bussen.

Så ikväll är det match och det kommer vara GALET. Men får bli att gå och lägga sig såfort jag kommer hem för imorgon är det samling utanför skolan 6.45 för att åka på district contest med kören!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej! Skulle inte du kunna lägga ut en video på ditt cheerlag när ni tävlar?? :D <3

2011-03-11 @ 23:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0