Warren Warriooors

Äntligen fredag och jag kom precis hem från skolan. Peprally schedule vilket betyder ca 30 min långa lektioner och ett underbart peprally i slutet av dagen. Vi fick progress reports idag, såg bra ut, dock hade jag 74 i reading vilket inte kan stämma då jag har gjort alla journals som hon ville ha.. Får prata med henne när hon kommer tillbaka då hon inte var där idag.

Peprallyt var lite segt idag, vi hann inte ens göra det vi brukade. Josh och Ben hade skrivit ihop lite rolig fakta om alla basketboll spelarna medans dom ropade upp dom på golvet. Rätt underhållande, och i slutet så att Ben på en killes axlar medans hela basketbolls laget, alla seniors och alla juniors var på golvet runt om kring, han skrek "how strong are we?" och då skrek vi tillbaka "too strong", "how strong?", "too strong", och lite sånt. jag köpte även en ny Warren tröja idag, dom sålde i skolan för endast 10 dollar (tror dom är runt 12-15 normalt) så jag köpte en jag kollat på tidigare.



Om ca 2 timmar så åker vi mot Athens för att gå på matchen, så jag borde kanske äta något innan och så ska jag läsa lite! Men jag lovar att ta bilder och så uppdaterar jag ikväll när jag kommer hem. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0