Westlife and the 90's

Godmorgon!

Söndag och mina enda planer är att gå till vår skolas Dramaklass uppvisning som dom har idag kl 3. Så Taylor och jag ska dit senare. Kanske blir så att vi umgås lite efter också.

Så igår när jag var uttråkad så satt jag och Youtubade musik, kom in på massa gammal musik man lyssnade på när man var liten! Jag saknar 90talet och den grymma musiken och dom bra tvprogrammen.. Jag tycker synd om barn som missade 90talet. Bra pojkband som Westlife och Backstreet Boys. Jag tror inte ens att jag insåg riktigt HUR bra Westlife var tills igår.









Där är bara ett par av dom :)

Kommentarer
Postat av: Isä

Och jag tycker att 60-talet var bäst! :)

2011-03-06 @ 18:04:20
Postat av: Therése

SV: Eller hur, haha! Så jäkla söt! :D

2011-03-06 @ 18:16:32
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0