Advocare - healthier lifestyle

Ännu en dag har gått och idag är det exakta 3 veckor kvar av mitt liv här borta. Går fort nu, om ca 30 min kommer min Area Rep Steve över för att prata om min hemresa om jag förstod det rätt. Så vi får se hur det går.

Jag åt godaste middagen ever, det låter så galet äckligt men jag förvånades själv av hur gott det var. Det var ett tortilla bröd, fisk, stekt svamp, räkor, och tomater i den. För det första, jag gillar varken svamp eller fisk i vanliga fall, och för det andra, det vattnas ju inte precis i munnen när man hör dom där ingredienserna tillsammans. Men gott var det, jag har ätit fisk 2 gånger den senaste hm veckan tror jag.. Och det var nog min första fisk jag åt sen jag kom hit. Pretty impressive. Min familj började ju med den nya "livsstilen/dieten" eller vad man vill kalla den, "advocare". Så dom har gjort en 10 day hebal cleanse, som går ut på att äta väldigt begränsat, fisk, kyckling, grönsaker, frukt, och sånna saker endast, och dricka en shakegrej på morgonen och äta lite tabletter på kvällarna. Inget kött eller mjölkprodukter i början. Så nyttigare har vi ju ätit. Nu har de gjort de 10 första dagarna så dom får nu börja äta kolhydrater i begränsad mängd och så ska de även dricka en meal replacement om dagen. Så ja, tydligen så har det fungerat rätt bra. Jag hade inte ens märkt att jag saknat pizza förens här om dagen när vi hade det i skolan och jag nöjt av varenda tugga. Herregud, jag brukade ju inte ens gilla pizza speciellt mycket före jag kom hit.

Imorgon är det graduation, kommer ta bilder men vi i kören ska ju sjunga så vi får se hur mycket bilder det blir. Ska försöka få en video på när vi sjunger också. Nu blir det att gå ner och slänga in tvätten i torktumlaren.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad säger du? Inte gillar svamp - bland det godaste du visste när du var hemma var ju kantarellsmörsgås. Synd att de äter en sådan diet där man måste köpa dyra produkter och äta piller när det går äta sig smal utan några som helst dyra produkter som man ändå inte kan sedan fortsätta att äta. Kram

2011-05-27 @ 06:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0