America makes you bigger. haha

Jaha så det här är ju underbart, igår skulle jag ha en rosa klänning på mig som jag fick förra året. Det tog mig evigheter att få på mig den, och så när jag fick på mig den så när jag andades så öppnades den på mitten liksom, så när jag sen försökte få av mig den så gick dragkedjan sönder, så där var en av mina klänningar. Så försökte jag idag igen, fast med en annan klänning som jag vet var förstor (så att den nästan gled ner) i sverige, ja nu passar den knappt, svårt att andas osv. Tack usa , haha. Så nu blir det att ha på sig en klänning i storlek 10 (är vanligtvis typ 4,5 eller 6.) haha för det fanns ingen mindre när jag köpte den och den var för söt för att lämna kvar där. Tack och lov så är den i alla fall fortfarande stor.


Klänningen jag har på mig, här i rätt storlek.. Men jag hade inga pengar då, och när jag kom tillbaka så var det slutsålt på små storlekar

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Okej :) Händer det något kul i veckan då? :D

2011-05-29 @ 17:04:59
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0