Beautypagent next?

Nu är en stor del av läxorna avklarade.. eller egentligen inte, men lite av det har jag klarat av att göra. Annars så kommer jag ha massa tid på torsdag!

Connie som jobbar på vår skola (som är världens snällaste person någonsin) sa till så här till mig: "edda i saw you at the revue and you were just soo beautiful. And i thought, she should be in a beautypagent, i mean you were really good and you were the one my attention was dragged to. :) really good job". Kändes jätte bra att få höra det, att man gjort bra ifrån sig. Haha fast att va med i en skönhetstävling kan jag inte hålla med om, dels för att jag aldrig gjort något sådant och jag gillar INTE att stå ensam på en sen och prata inför folk. (Det är inte typ miss america jag pratar om nu utan mer lokala och sånna tävlingar, som dom flesta amerikaner minst en gång i sitt liv testat på). Fick tillbaka min engelska uppsats som var bra fick 46/50 så jag är nöjd, lite grammatik och punktering som gjorde att jag inte fick 50 poäng. Fick även kommentaren att min engelska utvecklats mycket sen i höstas, och det känns bra att få höra från en engelska lärare. På idrotten började vi spela Lacrosse som faktiskt är jätte roligt, eller inte jätte roligt men det var roligt. Förvånande då jag hade låga förväntningar. Min dag har med andra ord varit riktigt bra.

Imorgon väntar min jobshadowing så jag ska väl försöka sova så jag kommer upp. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0