Choir medal

Haha igår när vi tog bilder för kören så fick jag ju ingen medalj eftersom jag inte åkte till state, i alla fall min kompis tyckte synd om mig så han fixade fram en till mig. Hah så mitt i korridoren idag så bara ger han över den till mig. Väldigt snällt måste jag säga.


medajlen med massa olika noter osv i.

Skolan gick väl förövrigt bra, slapp göra presentationen i Career Ed vilket jag var väldigt glad över, sen fick jag veta att jag totalfailade mitt historia prov, med en 28/48 (58% = F) haha hur jag nu lyckades med det vet jag inte. Men hon sa att nästan alla failat det och att därför vi ska ha omprov. Hahah kände mig som en failure ett tag. Men det löste sig. Fick mina balbilder idag från Mr Bedillion (ingen aning om stavningen) och dom blev rätt bra, skönt att ha utskrivna kopior också. Ska klistras in i scrapbooken. Fick även tillbaka mitt resultat av presentationen jag hade i engelska för någon vecka sen. Jag fick 46/50 tror jag så det var ju rätt bra tycker jag , för att hata att stå och prata inför folk.

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

vi är så två om att hata att stå inför folk! grym du var som fick så höga poäng iaf! :D

2011-05-18 @ 16:59:00
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: fridaj

Nu har jag en till fråga, vet inte om du har skrivit det någon gång tidigare men, jag undrar vad du gav för presenter till värdfamiljen :)? Och osthyvlar i usa, finns det???

2011-05-18 @ 21:42:05
URL: http://fridajnsn.blogg.se/
Postat av: Diana

Hjälpa mig med några idéer om vad jag ska blogga om? :) Då jag själv har fått totalt hjärnsläpp..

2011-05-18 @ 22:07:02
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0