Florida in pictures





utanför vårat hotellrum, en stor amerikansk fotbollsplan. vi bodde på allstar sports resort (alla byggnader hade något med någon sport att göra)


trappuppgången gömmer sig i den amerikanskafotbollen








light show på cinderellas castle, dom hade massa coola mönster och ljus på den, Alexa har en video så jag ska försöka fåtag på den!






alla på bilden är cheerleaders/tränare/föräldrar etc


stort träd i mitten av Animal Kingdom med MASSA djur ingraverade.


Jag och Alexa köade i 70 minuter på en attraktion som bestod av att man satt i en stor cirkelformad flytande grej som åkte i en såndär vattenbana. Vi lyckades sitta på sidan som blev blötast så här är jag.. vit tröja, genomblöt och allt. man kan inte se så bra, men min back är helt see-through. inte framsidan tack och lov.


Woody, buzz lightyear och den nya björnen i bakgrunden (nallebjörns versionen luktar jordgubbar. MUMS). Det var flowerfestival på Disney World


Epcot


Sveriges flagga!!



S5 Legendz entering the floor



hahaha statyen tog tag i Katies hår och vägrade släppa. haha sjukt kul


Norge, i Epcot. haha VIKINGAR!


kringlor. haha har inte känt mig så skandinavisk på länge


Belle


Alice, mest energifyllda människa jag träffat, springer runt och är överexhalterad över ALLT! haha skit kul


Sleeping beauty


Ariel


Cinderella


Mulan


Snövit


Jasmine och Aladdin

Det finns sådär 10000 fler, men jga tänkte att det kanske räcker och blir över med dom ni har nu. Resten kommer nog upp lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder! Vilken tur att vi får se alla de där föreställningarna på DVD:n sen du kommer hem.

Puss och kram

2011-05-07 @ 10:30:15
Postat av: Therése

Gud vilka häftiga bilder! Asså ååhh USA är ett så himla coolt land, liksom den där rugby bollen, som dessutom inte är någonting i jämförelse med annat USA har, om du förstår vad jag menar, inte ser man något liknande här i Sverige inte. Ser riktigt härligt ut bara! :D

2011-05-08 @ 12:56:07
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0