Graduation time

Äntligen fredag. Och dags för graduation.

Min fredag har varit amazing. Vi fick tillbaka vårat Government prov, och jag fick 94/80 haha alltså 117%. Hur jag lyckades med det har jag absolut ingen aning om för jag är helt säker på att jag missade en del.. Jaja jag tänker inte klaga, jag har 101% i klassen totalt så ja heja swede! haha, sen tog jag mitt historia prov idag också, och det gick bra tror jag. Så ja min dag har varit bra. På career ed fick vi värsta slavgörat ever. Vi skulle ta alla papper och ordna dom i vår pärm i en speciel ordning. Ja hur kul är det på en skala liksom?

Nu är det snart graduation time, kören ska sjunga och jag har kämpat och slitit på mig en klänning .. Herregud sen när blev den så liten liksom? Ja tog mig 10 min att försöka få igen dragkedjan.. haha tight is the word.


Hejdå seniors.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0