I'm drowning in homework..

Jag har så sjukt mycket att göra och tänka på just nu.. Ska ju jobshadow imorgon så jag har massa frågor att fråga där som jag sen måste göra en muntlig presentation om. Sen har jag sådär 3-4 andra uppgifter i Career ed som jag måste göra och en av dom är en till muntlig presentation om ett jobb.. Och sen har jag mina 2 låtar jag måste skriva om på kören, 2 historia prov att göra + lite frågor, sen är det ju snart dags för mig att säga farväl till Ohio och åka hemåt mot Dalarna.. Förstår inte hur det gått så sjukt fort, har ungefär 5 veckor kvar. Helt sjukt.

Just nu håller jag på och jobbar på min sista låt för kören. Ska skriva om Backstreet boys - I want it that way. Så ja, det blir att leta upp information om låten , artisten och 5 händelser som hände i samma tisperiod. Inte det roligaste men det ska nog gå rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0