Not meant to be a vet..

Ja så jag har äntligen bestämt mig för vad jag vill bli när jag blir stor, jag vill bli veterinär. Men så idag så fick vi göra ett test i Career Ed för att se vilka slags yrken som passar oss (vilket vi gör hela tiden, men den här var från militären.) i alla fall. Vi gör testet och jag blir som vanligt i grupperna Artistic och Social. Så kollar jag upp i vilken grupp Veterinär ligger under för att se hur mycket det passade mig.. Ja så jag hitta det och så kollade jag på mitt resultat.. och mitt resultat var 0% för den gruppen. Jaha, varenda litet test vill att jag ska bli lärare men när jag väl kommer på något jag vill göra, då "passar" det tydligen inte mig. Haha ja jag lyckas då allt.


Kommentarer
Postat av: Isä

Man ska inte bara tro på tester. Jobba för dina mål. Du kan ju bli en annorlunda veterinär, konstnärlig och social!

2011-05-24 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0