Revue is coming up tonight

Mitt internet har legat nere och jag har varit sååå upptagen nu sen jag kom hem så därför har jag inte uppdaterat. Jag har försovit mig igen,.. och Kristy tänker inte köra mig förens hon börjar jobba kl 10 så här sitter jag och väntar. Aja, i kväll är det Revue, vi hade genrep igår och det gick väl helt okej. Tydligen bättre än i förrigår i alla fall, Vouge (treble chorus sången) är en katastrof vi ser roliga ut, och vi kan inte dansen (vissa .. inte jag personligen) ja fail heter det.


Vouge outfits.. snyggt va? notera dom limegröna nät-hanskarna


jag och fina Kenzie i våra "you cant stop the beat" klänningar. :)

Mer bilder ikväll! och då ska jag även försöka ladda upp alla florida bilder, eller ja en del av dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0