Spending the day in Columbus

Vad har hänt med alla mina kommentarer? Har varit tyst rätt länge nu.. haha man börjar ju undra.

Jag har i alla fall spenderat hela dagen i Columbus. Kiah och Kristy skulle på ett möte för Advocare så jag och Alexa sprang runt på stan, vi hittade ett H&M och jag blev överlycklig och sprang in.. Alltid lika roligt att hitta svenska saker i USA. Hittade i alla fall en dragkejdströja inne där som var grön, eller ja jag vet inte vad man ska kalla färgen. Jag gillar den i alla fall. Sen sprang vi runt lite mer, köpte smoothies, jag köpte lite Converse skor. Det är lite pinsamt, minsta vuxenstorleken är förstor för mig.. så det blev storlek 35 för mig, alltså Size 3 i barnstorlek här i usa. Haha, söta vart dom i alla fall. Ett par marinblåa, och ett par zebrafärgade, glittriga med rosa insida. haha barnskor är ju bäst.



haha lite storleks skillnad, men den första bilden, det var största bilden jag kunde hitta.. haha

sen mötte vi upp Kristy och Kiah igen, åkte till Target, Bed Bath and Beyond, och lite andra affärer. På en av dom hittade vi Alexas favorit godis ever, Happy Hippos (jag köpte det till henne i DC). Godiset är nämligen jätte sällsynt i USA, hon hittade det i Tyskland eller Belgien eller nåt. Så ja, vi köpte lite sånt. Och GUD så gott det är. Det är Kinder som gjort det, så det är lite kinderegg style på dom. MUMS



Avslutade våran dag på Red Robin där jag åt deras Chicken Wrap. Så min dag har varit riktigt bra. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi läser och läser och räknar dagar till din hemkomst!

2011-05-15 @ 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0