SSS - Suffocating sweet swedes

Värmen bara fortsätter och fortsätter här i USA and I love it. Jag har ätit massa skräpmat hela dagen för på government skulle vi kolla på film så Ally's mamma kom in med typ 5 pizzor och massa cookies och annat trevligt, så det blev min lunch, och sen på kören så hade vi social development vilket är iprincip, ta med dig fika av vilket slag du vill och så äter vi tills vi mår illa. Haha jag vart lite deprimerad, det är ju nämligen min sista social development ever, och Kaity pratade om hur mycket vi utvecklats som människor, från att kanske inte känna någon till att få kompisar man kanske aldrig annars skulle ha pratat med. Hade även värsta långa konversationen om svenska skolan och hon vart så chockad av allt jag berättade. Hon är så himla snäll.


Kaity and I

Jag och Caitlyn uppfann SSS idag, vilket är vår version av KKK fast vårat står för Suffocating Sweet Swedes (ingen borde ta detta seriöst. haha). Haha, såhär kom vi fram till det.

C - Hey is your swedish friend coming here next year?
E - Yeah i think so, haha i mean if she gets a family.
C - Oh okay, well my family would take her but we dont really have any extra room.
E - haha well she's kinda allergic and you got a dog so..
C - haha yeah that would've been bad.
E - Yeah i mean you could if you wanted to kill her.
C - haha yeah kinda like KKK but against swedes.. Hm we could call it the SSS..
E - exactly. Suffocating Sweet Swedes.
C - yeah, no one likes swedes anyway.
E - oh i know.


Ja vi är totalt oseriösa med allt ovan, haha hon älskar svenskar, så hon är ingen sverige hatare precis. Så det där är iprincip min dag idag. Skolan är så tom nu när nästan alla seniors är borta, vi hade till exempel 6 pers på idrotten imorse.

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

haha fan vad gulligt! ;)

hihi har du pratat med alla dina kompisar om att jag kommer eller? ;D

2011-05-27 @ 16:28:33
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0