summer heat and P&L thoughts

Godmorgon!

Klockan nio vaknade jag och kollade på temperaturen på min ipod och den visade 24 grader, herregud. Fast det ska ju bli upp mot 34 grader idag. Jag vill jättegärna åka till Poolen idag men jag vet inte om jag får. Vi får se vad jag hittar på, skulle ju vara synd att slösa bort en så varm dag. Ja jag är ju förresten inte i skolan heller, det är ju Memorial Day så ingen är i skolan.

Jaja, ska väl inte slösa mer tid här, när kristy kommer hem ska jag fråga om jag får göra något idag annars lägger jag väl mig ute på gården igen. Bland alla spinldar och myror.. Ja myrorna stör mig inte så mycket för dom är minimala och gör ingenting, tror jag. Men igår såg vi en så sjukt stor spindel, och den var grön och tjock och skitläskig. Och kan tydligen simma för vi spruta vatten på den men inte dog den inte, den dog inte förens den kröp under min filt och Alexa mosade den..

På tal om absolut ingenting, Peace&Love släppte nya biljetter imorse och på två minuter var dom slutsålda tydligen, alla camping och vanliga biljetter är nu slutsålda.. Det enda som finns kvar är en-dags biljetter. Surt sa räven till folk som inte fick biljetter. Fritiof, jag vet att du läser detta och jag HOPPAS för guds skull att du fick tag på en, eller att den där random killen svarar mig igen.

Kommentarer
Postat av: Fritiof

Ja jag läser det och jag är ännu oviss om min kompis fick tag i biljetter eller inte... :/

2011-05-30 @ 19:38:14
URL: http://usafrillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0