Time from Prom

Godmorgon!

Dagen jag så länge väntat på, min första amerikanska bal! Vaknade för en stund sen, la inte lite tvätt i tvättmaskinen och nu väntar jag på att det ska bli klart. Har ingen bråska precis, Cory skulle inte hämta upp mig förens runt 4 och klockan är ju bara 11. Allt jag behöver göra är att fixa håret, sminka mig och sätta på mig klänningen iprincip. Kanske packa lite sovaöver grejer i fall jag skulle sova över hos någon.

Så här sitter jag nu, i mjukiskläder och dricker apelsinjuice. Försöker komma på när jag borde börja göra mig iordning för att inte ha för mycket tid kvar, eller förlite. Jag kommer nog på något, men nu ska jag börja fixa med lite saker!


jag och emily under lunchen. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0