Warren Warriors

Idag fick jag mitt W så att jag ska kunna åka och köpa min Varsity Jacka. Jag berättade även för Mr Leffingwell (vår rektor) att Mrs Nuzum inte gett mig min bokstav för att jag inte åkte till state och han sa att han skulle fixa det. Jag valde att inte vara med på idrotten idag för jag mådde inte bra alls så jag kollade på medans alla andra spelade Dodge ball och stickball (typ baseball inomhus med en pinne och en liten boll istället för riktiga rackets och bollar). Så ja. 3rd period ägnade jag till att läsa klart kapitlet i engelskaboken och sen sov jag lite. Skönt med en lektion där man inte gör NÅGONTING. Sen var det dags för engelska, vi skrev lite journals som den här gången var om hur fort året gått. Ja det blev väl en liten sammanfattning om mitt år här och om hur mycket jag uppskattat att vara här och hur hemskt det ska bli att åka hem osv.. Ja tårögd blev jag och vart tvungen att sluta. Mycket känslor nu på slutet. Jobbigt men så är det.


W for Warriors

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

åååh blir ju nästan ledsen av att bara läsa det du skriver! hoppas på homecoming då! :D

sv: hehe aah jag har nog också två veckan som kommer :( kommunikation och svenska, ehee.

haha jag kanske ska ta och lyssna på ditt råd där! ;)

2011-05-19 @ 16:39:01
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0