Pirates of the caribbean 4

Jag hade ju inte tid att uppdatera igår så jag tänkte berätta om min fredag lite kort här.

Var ju skola som vanligt, men morgonen började med en talent show där vi hade massa sångare, guitarister, en på trummor, en "komiker", och lite annat. Dom flesta var jätte duktiga, och vinnaren, Scott var verkligen värd det. Det var i alla fall jätte roligt och det höll på längre än väntat så vi fick en 2hour delay schedule (ca 30 min klasser) så resten av dagen var riktigt chill. På engelskan gjorde vi ett litet test över kapitel 14 och det gick faktiskt rätt bra.

Efter lunch var det dags för ett efterlängtat Awards för alla "duktiga elever" för the 3rd grading period, kraven var som vanligt 3.0 i GPA (grade point average tror jag det står för), mer än 95% närvaro, och inte blivit skickad till rektorn en enda gång. Den här gången var det Slip n slide som gällde. Med andra ord, en stor backe där man lagt en lång plastgrej och så stod vice rektorn och hällde tvål och spruta ner vatten på den så den var hal. Så var det bara att springa och glida hela vägen ner. Jag stod först och bara kollade då jag inte orkade bli blöt och lerig eftersom jag inte hade en handduk. Men mitt sug tog över och jag sprang och bytte om. Det var så himla roligt, i slutet av plastgrejen så hade folk glidit över och skapat en lerpöl så man blev ju inte bara blöt man blev även lerig.. Haha jag hann inte ens ner en gång innan mina superleriga kompisar tyckte att jag borde få en låååång kram. Haha så det gjorde jag några gånger tills jag såg ut som en lerhög, då bestämde jag mig för att gå och byta om. Blev en dusch i omklädningsrummet med mina leriga kläder på, och sen springa till toaletterna, gå in i den största toaletten och byta om och torka mig med pappershanddukar. Det var lite komplicerat men så kan det gå.


jag och taylor slänger oss ut på the slip n slide


haha lerpölen. jag, taylor och massa andra. det ser ut som att jag inte har några byxor på mig.. haha


Muddy girls. haha


jag och megan!

Sen på kvällen blev det bio, det var jag, Caitlyn, Katelyn, Katie, Alexa, Emily och Gabrielle och vi såg Pirates of the Caribbean 3D. Emily var så sjukt excited så det var inte ens roligt, haha eller jo det var det. I alla fall, filmen var faktiskt riktigt bra. Jag va ledsen att Orlando Bloom och Keira Knightley inte var med.. Men så kan det gå. Jag gillade den i alla fall som sagt och Kaite hade tagit med sig massa piratmössor och krokar osv till oss (inte alla dock) eftersom det var premiär (eller va natten innan).


Vi efter filmen med våra 3D glasögon och hattar osv. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0