I dreamed that love would never die

Igår kväll fick vi världens storm, det åskade, blåste, regnade och jag trodde husen skulle flyga iväg ett tag. Det var helt galet. Så jag spenderade kvällen med att kolla på Nickeloden och Disney Channel med mina värdsystrar. Blev Sharpay's fabulous adventure, och så nya showen A.N.T Farm vilket är helt sjukt roligt, och såklart Big time rush!

Idag var det sista måndagen i skolan, för nästa vecka är det ju Memorial Day och sen slutar vi ju på torsdag. Dock har vi Graduation på fredag. Nu mot slutet så försöker alla lärare mest avsluta det vi håller på med så att vi kan börja plugga inför våra finals nästa vecka. Plus att de kan inte börja så mycket nytt med tanke på att alla seniors knappt kommer vara i skolan längre. Enda anledningen de kommer till skolan den här veckan är för att ta alla deras finals.

Nu blir det att plugga inför mitt government prov som jag har imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0