Om allt och inget

Här sitter jag och försöker komma på hur jag ska få med allt hem. Min plan är att kanske skicka hem min balklänning + lite andra saker i förväg i ett paket, sen vill jag ju köpa godis, och andra roliga saker vi inte har i sverige så det får nog också skickas hem. Jag har fortfarande presenter till folk kvar att köpa + scrapbooking saker och en jäkla massa kläder. Någon snäll som vill komma och hälsa på i sista sekund utan någon packning alls och bara ta massa saker med sig?

Satt precis och kollade på mina flygtider hem. Jag kommer ha endast 30 minuter mellan mina flyg i Cleveland och sen kommer jag ha hela 4.5 timmar i New Ark innan jag beger mig mot sverige. Förhoppningsvis så är inte flygplatsen i Cleveland alldeles för stor och att jag kliver av på samma terminal som jag kliver på nästa plan på. Skulle vara väldigt jobbigt att behöva springa och leta efter min gate, och behöva gå igenom all kontroll och hinna på planet på 30 min.

På ett sätt är jag så himla redo att åka hem och träffa alla mina nära och kära igen. Men att lämna mitt liv här borta som jag nu byggt upp under 10 månaders tid kommer vara något av det värsta jag gjort/kommer göra.

Jag har en plan dock, jag ska köpa mig ett mansion här borta och ta ALLA mina vänner och min familj och flyga hit dom så dom kan bo med mig i mitt mansion. Tycker det låter bra. haha och Brandi ska bli någonslags tandläkare som får ca 100 dollar i timmen, så hon ska skänka lite pengar till mig i välgörenhet och betala för mitt college. Tänk er att få 600/700 kr i timmen?! Vi fick ju lov att göra en "reality check" där vi valde ett yrke vi är intresserade av, valde vad våran man skulle jobba med om vi hade en, och hur många barn, vilket slags hus/lägenhet vi bodde i, försäkring, bilar, bilförsäkring, underhålling, och allt sånt man måste betala som vuxen.. Jag hamnade på negativt tills jag bestämde mig för att skaffa en lite billigare bil. medans Brandi hade ca 3000 dollar extra som hon kan göra PRECIS vad hon vill med, alltså ca 18-21000 kr varenda månad, det är ju vad normala människor får i lön. Åh jag önskar att jag gillade folks tänder och munnar.. Fast tydligen får kirurger här borta ungefär samma lön, så det kanske man ska bli? hehe.. nej det här inlägget är så galet random, men det kanske så det går när man uppdaterar istället för att försöka sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Fritiof

Ja det är ju jag som bestämmer vad din man ska jobba med, eftersom jag är din man! :P

2011-05-25 @ 07:07:30
URL: http://usafrillan.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej ^^ Jag vill också ha en mansion ;) Händer något kul ikväll?

2011-05-25 @ 14:43:04
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0