Graduation party!

Nu är det strax dags för Kayla's Graduation party. Eller vi åker kl 6 så kanske inte så jätte snart. Har skypat med familjen, Paulssons och Monica idag. Det var roligt, och sen har jag rivit ur ALLT ur min garderob och packat resväskan, vägt den, tömt den och fyllt den igen med resterande kläder, skor och väskor. Kan ju säga att jag har typ dubbelt så mycket som viktgränsen tillåter. + alla andra saker som inte är kläder.. Ja, det blir att köpa en extra resväska och bara betala det extra det kostar att ta med resväska, (är gratis med mitt inrikesflyg dock).

Så igen, framtida utbytisar, PACKA INTE MED ER EN HELT FULL RESVÄSKA SOM JAG GJORDE! Ni kommer ha det dubbla när ni ska hem.. För jag har ju redan skickat typ 15 kg hem när mina föräldrar kom hit. Så ja, tänk på det. För när jag kom hit var jag något kg under viktgränsen. Ta bara med er typ det viktigaste, allting är 10000 gånger billigare här. Okej överdrift men mycket mer värt att köpa billigare kläder som ingen i sverige kommer ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0