WHS graduation 2011

Graduation was AMAZING.

Precis som i filmerna, iprincip. Vi kom dit och kören värmde upp och vi fick 15 minuter att gå på toa eller dricka vatten eller vad vi nu behövde göra. Sen gick vi fram och ställde oss på våra platser, det var så sjukt många människor där. Alla ställde sig upp och seniors kom in. Vi bad en bön, pledge the allegiance ("bönen" man ber varje morgon i skolan..) och sen sjöng vi i kören våra tre låtar (som jag har på video till er!). Så fick vi sätta oss ner och de hade lite tal, alla tre väldigt känslofylda och ledsamma. Scott gick upp och sjöng och spelade en låt han skrivit och det var så sjukt bra. Har jag också på video. Och sedan var det dags för alla seniors att gå upp och få sitt diplom. Alla ställde sig på ett led och när man komfram så ropades det ut deras för, mellan och efternamn. Så fick de diplomet och gick och satte sig igen. Alla kastade upp sina mössor (som jag såklart missade att ta kort på..) Sen var det över. Vi gick ut och letade på alla mina kompisar och tog massa "sista bilden ever" bilder. haha
























Go etta (uttalas edda här borta., ) för staden marietta (mariedda är uttalningen) där graduation var

Jag är by the way ingen jätte (vilket ni flesta kanske vet, inte ens 160 är jag) jag har klackskor på mig så jag blev längre än en massa människor. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0