I'm burning up!

Har en sak att säga om dagen, det borde inte vara skola i denna värme! Det är lite över 30 grader just nu, högsta idag skulle vara typ 36.. Och i en skola utan någonslags AC så är det hemskt, svettades sönder redan innan 1st period började. En dag som denna borde spenderas på ett sätt och ett sätt endast, vid en pool!

Dagen har i övrigt varit bra, fick veta att jag fick 95% på min muntliga presentation i Career ed, jag vet inte ens vad jag oroar mig för det verkar ju gå bra för mig och muntliga presentationer.. Tydligen så gör jag ju bra ifrån mig även om jag står där uppe och stammar, tappar bort mig och allt vad jag gör. Får träna på det tror jag.

Jag fick även veta hur det var möjligt för mig att få över 100% på mitt test i government när jag vet att jag inte hade rätt på alla frågor. Testet hade varit för svårt och han hade "curved it" alltså satt betyg beroende på vad alla andra fick. Jag vet inte hur jag ska förklara det men typ medelbetyget blev ett C , och jag gjorde tydligen väldigt bra ifrån mig då mina kompisar trots the curving fick typ 80% osv.. Yay, det betyder att det egentligen inte spelar någon roll vad jag får på finals för jag kommer antagligen få ett A i vilket fall (om jag inte failar totalt såklart).

Nog pratat om det, jag måste plugga inför finals som är imorgon och på torsdag, vem helt ärligt lägger finals dom två sista dagarna i skolan? haha dom är ju till för att chilla. Men nu ska jag nog lägga mig ute och sola eller något. får se vad jag hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0