Memorial Day

Blev ingen pool för mig, men jag la mig ute på gården igen och solade lite. Kunde dock inte ligga ute så länge för jag höll på att dö av värme, så ja ett litet tag blev det i alla fall. Sen åkte vi och kollade på en bil till Alexa, en liten bubbla. Så hon kanske får en bil, om de får den för priset de vill ha den för.


Så ser hennes kanske framtida bil ut.

Jag har spenderat resten av dagen till att organisera lite, packade ner allt jag inte kommer behöva dom två sista veckorna jag har kvar i en resväska jag fick av kristy (som matchar min carryon väska, fast i blått istället för rosa), sen packade jag ner allt annat i min andra resväska fast jag tog ur några plagg jag tror jag kommer att använda nu sista tiden. Mitt rum är fortfarande en röra men jag har i alla fall inte mina kläder liggandes över allt. Så det ska väl ordna upp sig förr eller senare.

Imorgon är det skola igen, så jag ska försöka lägga mig i tid. Vi kommer brinna upp i vår skola utan AC nästa vecka, för här är vädret.. But dont get me wrong, I LOVE IT!!


Regnet är typ 20% chans, så troligtvis inte. haha förhoppningsvis inte.

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

helt awesome bil, så galet avis nu!! :D

2011-05-31 @ 21:09:04
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0