Revue, my last and only one.

Nu är revue över, det har varit så sjukt roligt och här kommer lite bilder från igår och idag. Allting gick super, jag skämde tydligen ut mig lite, haha eller ja. Jag tyckte det, alla andra tyckte det var roligt. Efter allting när vi hade våran lilla efterfest med Pizza och häng med alla körmedlemmar så kommer Cory (min baldejt) fram till mig, han har i handen 11 rosa rosor till mig och så säger han att jag var duktig och ger mig blommorna. Haha jag blir så himla glad, jag har aldrig någonsin fått blommor av någon annan än mina föräldrar (möjligtvis någon släkting eller nära vän/familjevän). Och bakom stod alla mina och hans kompisar och bara kollade. haha den som blir kär i honom kommer vara lycklig, världens sötaste kille ju. På kortet stod det förresten "Congratulations Edda, your presence on stage blew me away. Cory".


Paige and I


Caitlyn and I


Kaylyn, my bestie :)


Dakota!


Tiffany


Kaity :) världens finaste och hon är så sjukt snäll mot allt och alla.


Haha underbaraste Amanda och Tori (hah tori heter thornberry i efternamn, som barnprogrammet haha). dom ska tydligen flytta hem med mig igen, :)






AJ


Jag och söta lilla Alex (han fyller 15 snart)


Taylor och Keith


haha


jag och fina Alison, hon ska få en liten flicka i September så hon har en liten söt mage ! :)


jag och Josh


Jag och lilla Cody :) haha också söt som sjutton!


jag och min danspartner för Footloose, Zach


Jag och Cory efter jag fått mina blommor (som ser orange ut på bilden.) hahah hans frisyr ser jätterolig ut


jag och Grace, hennes frisyr ser också rolig ut, ser ut som hon har rakat av sig håret på ett ställe


vi och Mrs Nuzum i mitten! :)


hur sött är det inte? jag menar, vem har fått blommor bara sådär från sin baldejt? Eller ja, för att jag var med i Revuen och han kom och kollade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0