Prom 2011

Nu är jag hemma efter en natts galenskaper. Har iprincip en sak att säga, det var hur kul som helst.

Cory hämtade upp mig runt 4 och vi åkte i regnet (JA DET REGNADE...) till Mr Bedillions hus för att ta lite bilder. Alla mina kompisar iprincip var där så det blev lite bilder med mig och Cory och några med alla tjejer. Han bor i en gammal kyrka som han renoverat och det är helt superfint. Sen åkte vi hem till Morgans hus som var så sjukt stort, hade ju inte klagat att bo där.. Där åt vi mat och umgicks, tog lite mer bilder osv. Sen bar vi oss iväg mot balen, som inte var i skolan som jag trodde. Det var en rätt lång kö, men tog inte så jätte lång tid. Väl inne dansades det, det togs kort, dom hade en fotoautomat där man kunde ta gratis bilder med massa olika hattar, glasögon, sjalar och ja massor. Himla roligt var det, men så galet varmt. Jag kunde inte heller ta av mig skorna för då blev klänningen ALLDELES för lång, till slut var jag tvungen och det blev svårt att dansa med en jättelång klänning. Men kul hade jag. Natten spenderades hos Taylor, vi spelade något dansspel som var sjukt kul på Kinectet och somnade till "tangled". Nu när vi vaknade så gjorde vi massa minimuffins och färgade våra skor. Eller ja tie dye, så vi typ skvätte blå färg över våra vita skor (vi tänkte lite warriors där) haha det blev rätt coolt.


Jag och Megan


Från högst upp vänster: Elizabeth, Katelyn, Heidi, Jag, Megan, Taylor och Morgan















fick ensåndär handledsblomma :D här har rosorna dock börjat vissna lite. haha glömde den hemma hos taylor men kan nog få tillbaka den nåndag. om den överlevde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0