I know the sun is set to rise

Gårdagen spenderades hos mina favorit-tvillingar med film, godis, och massa mys. Spelade även Wii och stickade lite, blev faktiskt klar med min vänstervante igår.

Idag blev det att shoppa lite på HM sådär spontant. Blev en grön stickad tröja och en tight svart kjol. Vart även förälskad i en svart klänning, har dock inte råd med den för tillfället och den finns inte på deras hemsida.. Så om någon snäll själ inte har något att köpa i julklapp till mig så kan ni GÄRNA få köpa den. Tack.


TYP så ser den ut fast svart.

Resten av söndagen ska jag spendera till att städa mitt rum och läsa ut boken min. Det sistnämnda blir prio ett. Blir det tid över så tänker jag börja sticka på nästa vante.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0